Excursió teatre i Camelot

El dia 28 de novembre, a nivell de CRA, ens en vam anar en autobús a València,

com arribem prompte esmorzem en la plaça rodejats de coloms.

Quan arribem al teatre Escalante ens assentem per a veure el musical en valencià de EL geperut de Notre Dame.

Una vegada acabada la representació, a nivell d'aulari, ens dirigim a l'autobús camí del centre comercial El Saler, on es troba Camelot, allí vam dinar i després els  xics/es  es van dirigir respectivament al lloc destinat a infantil i a primària on van jugar tot el que van voler fins a cansar-se.

A l'hora de tornar tots els  xics/es  van arreplegar les seues coses i ens vam dirigir a l'autobús que ens portaria a Benimuslem.

L'excursió va ser fantàstica i ens ho passem molt bé. Cal destacar el comportament dels xics/es que va ser excel.lent, escoltant amb atenció la reprensentació, complint les normes i obeint en tot moment a les mestres. Brau xics/es continueu així.

1. Hay que ver las caras que ponen los chavales cuando salen de excursión; bien sea al teatro, a visitar un museo, a la naturaleza, etc.
    Los vemos tan ilusionados que lo lógico es agradecer a todas las personas, docentes y gestores del centro, padres y alumnos, el que sea posible salir por ahí, a ver cosas nuevas, experiencias nuevas, estímulos nuevos que sí, en realidad son imprescindibles para una buena formación de las personas, de nuestros hijos.
    Por eso, se da las gracias desde este comentario, que entiendo que también es compartido lo que en él se dice, y nada más, que Feliz Navidad y que sigamos así, colaborando y cooperando entre todos.